sâmbătă, 30 martie 2013

Dor

De la un timp, te caut disperata:
In inaltul cerului nu se zareste nimic,
dar este vant puternic si poate te adapostesti;
In adancimile marii este intuneric,
si ochii mei nu recunosc forma ta atat de draga;
Printre copacii padurilor intreb de tine,
nimeni nu iti sopteste prezenta vreodata;
Nici in furnicarul marilor orase nu esti de gasit,
desi te caut cu multa rabdare.

Trebuia sa inteleg mai din timp: nu caut corect,
tu iubitule, esti ascuns adanc in sufletul meu,
nu te pot gasi afara pentru ca tu esti inauntru,
in mintea mea dornica mereu de o noua cautare.

Crezand ca esti un vultur, am planat alaturi de tine,
visandu-te un delfin unduios, te-am urmat taind valurile,
pascand iarba frageda, ma inchipuiam caprioara cerbului meu,
gandind, te banuiam dragostea mea profund umana,
dansand impreuna cu gazele, muncind alaturi de albine,
te-am inchipuit departe, desi te simteam aproape,
iubind, in sfarsit te-am gasit, Domnul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu